هتقراها أكثر من مره . تحفه لا تفوتك / الهوا قفل باب الشقة وانا براها على السلم واتنكت بسبب كدا / البطله صايعه اوووي ودمها خفيف جداااا هتهيج وهتضحك في نفس الوقت . القصة /// كنت واقفه بقميص النوم بس لابساه على اللحم وبنشر ملابسي على منشر صغير علي السلم وانا في الدور السادس انا شقتي تمليك والسلم مش مسقوف يعني الشمس بتخش عندي فكنت بحب الشمس جدا وخاصة في الشتا . وانا واقفة انشر الهوا قفل الباب علي وكنت برا الشقه ومصيبة حلت فجأة . حوسه بجد واحترت ومحدش في الدور الخامس والرابع مسافرين والدور التالت برا والتاني مقفول من زمان مفيش ادامي إلا الدور الارضي مدام هدى نزلت لها مش موجوده جوزها موجود مرضيتش ألجأ إليه وحتى موبايلي جوا الشقة ومش هعرف اتصل بحد من اخواتي حد منهم ييجي يخلصني من الكارثة دي ادمعت عيوني لقلة حيلتي وقعدت ابكي ادام باب الشقة ومش عارفه اتصرف ازاي . وشوية وسمعت صوت خروشه على السلم ببص لتحت لقيت مدام هدى حلو اوووي ناديت عليها من فوق من بين السلم سمعتني وطلعتلي فوق وشافت حالي مقلوب قالت مالك بتبكي ليه قلتلها باب الشقه اتقفل علي ومش عارفه اخش وبصمت راءع نزلت شقتها جابتلي روب ولبسته على قميص النوم المتناك دا وقالتلي تعالي عندنا اما نشوف نجار ييجي يفتحلك الباب وتركتني بشقتها وراحت بنفسها تجيب نجار وبعد شويه لقيتها جايه ومعاها نجار مز اوووي وسنه صغير وشكله مش نجار ابدا وجايب معاه العده وانا عيني مش قادره ارفعها من عليه واحنا طالعين السلم انا وهو سألته / إنت نجار بجد ؟ بصلي ومردش علي معرفش بكسمه يمكن وكيل نيابه ؟ ووصلنا لباب شقتي وبدأ النجار يشوف شغله في الباب وطلعت ورانا مدام هدى وحرصت على أن تكون بجواري وقالت معليش يانجوى انا هنزل اشوف ابو وليد وارجعلك تاني قلت لها ميرسي كفايه تعبتك معايا ياحبيبتي فقالت بإذن ***** هتتحل على ايد النجار دا شاطر خالص ونزلت هي وانا بتابع شغل النجار واشوف وصل لإيه . وقاعد النجار بينخرب في الباب وانا ببص وساكته واهو بدأ يكون فيه امل في فتح الباب دون تشويه او تكسير وفي الحقيقة أنا كنت خايفه جوزي يرن ويعرف أن فيه حد غريب بيعمل شغل في الشقة اصل جوزي شكاك اوووي وسمعت الموبايل رن مرتين وعرفت بعد كدا إن ماما هي ال اتصلت . وكانت الساعه عشرة صباحا وجوزي بيرجع الساعة تلاته الظهر . وسألت النجار لسه كتير يا اسطا ؟ . . . انت اسمك ايه قال عوضين استعجبت من الإسم الغريب دا وقلت ليه اتنين ؟ وميكونش عوض واحد ؟ بصلي ولا نطق قلت وانا بهزر معاه هي سحليه عدت على افاك ولا دا من إيه ؟ بص لي كدا بالحنب بس وكان بيشتغل بهمه وقال ***** يسهل كل امر عسير وسألني هو ايه ال قفل الباب كدا عليكي . قلت له الهواء . قال آه واستانف شغله في فتح الباب وكان الباب معصلج وانا قاعده على السلم حاطه ايدي على خدي بس عيوني بتبص عليه وكان لابس بنطلون جينز اصلي منتهى الشياكة وتيشيرت غالي جدا ماركه وسابني ونزل يجيب حاجه ويرجع من غير مايقولي رايح فين . وانا زهقت من الإنتظار والقعدة فقمت افحص الباب واشوف عوضين كان بيعمل إيه كل دا . لقيت الباب فتح . تعجبت . هو عوضين دا كان بيعمل إيه وسابني وراح فين المتناك دا ؟ دخلت شقتي وقفلت على نفسي بالترباس من جوا وبعد شويه لقيت فيه حركه على الباب وبصبت من الفيوار العين السحرية لقيت عوضين جاي يكمل شغله واستعجب عوضين وسألني دخلتي ازاي شاورت له بايدي وقلت دخلت كدا . قعد يضحك قلت له خد حسابك وآسفه اني أخرتك عن الورشة ياعوضين وقالي خلاص ياهانم مانتي ال فتحتيه مش انا . قلت فتحت ايه ؟ قال الباب . مش انتي مسكتيه ؟ قلت مسكت ايه ؟ قال الباب ايوا صحيح مسكته قال وكان واقف معاكي ولا فتح علطول ؟ قلت لأ كان واقف الاول وزي الفل وبعد كدا نام قال عجيبه امال أنا كنت بعمل ايه من الصبح ؟ قالي هو إيه ال كان واقف؟ قلت له الواقف هو ال بيفتح انت مبتعرفش تفتح ؟ ولا هو هنا خالص قلت له حسابك كام ؟ قال لا خلاص الحساب وصل وبيلم العده وقلت له انت مش عايز تاخد حساب ليه ؟ قال دي حاجه بسيطه واحترت وسألته إنت بتحب النيك ؟ اسبهل ومكانش عارف يرد كررت سؤالي انت بتحب النيك ولا لأ ؟ قال ايوا عادي جدا بحبه قلتله طب استني جوزي ييجي ينيكك . وضحكنا وانا جبت له 50 جنبه واديتهاله ورفضها وانا مش عايزاه يمشي من ادامي وانا قفلت الباب ووقفت في وسط الصاله وانا بقوله انجز قال أنجز إيه ؟ وسابني فتح الباب وجري على السلم وانا لحقته ونزلت وراه سلمتين تلاته ورميت له الفلوس والهواء كان شديد ومخدتش بالي واتقفل الباب تاني . أححححيه على كدا في ثواني رجع الحال على ماكان عليه فاتنرفذت جدا بس هو ملوش ذنب في الحقيقه لكن انا ال مخدتش بالي واتقفل الباب تاني وكان موقف بجد سخيف ومضحك الهواء كان شديد وبدا عوضين يشتغل من جديد في فتح الباب وانا قعدت نفس قعدتي إيدي إلى خدي وعايزه اعيط . وفتحلي الباب المره دي بسرعه ويمكن دا بسبب المعدات ال جابها آخر مره دخلت الشقه تاني وهو شد الترباس الداخلي وقالي اما تخرجي برا باب الشقه إبأي شدي الترباس دا لبره كدا قلت له اشده إزاي؟ قال عشان لو الهوا رزعه تاني ميقفلش عليكي قلت يرزع إيه ؟ وانا واقفه متغاظه من كل الدراما ال حصلت دي وبلاغيه وهو ولا هنا والولد في الحقيقه كان دمث الاخلاق وانا جسمي شكشك علي وكسي بدا ينز والولد شكله شيك وكلامه هادي وقالي ممكن تسقيني ميه ؟ قلت عيني وجبت له الميه وقلت له وانا بعزم عليه مجرد كلام بس مش اكتر اعملك شاي قالي لا كتير كدا ياهانم خلاص انا هروح الورشه بس باين عليه عايز يشرب شاي صعب علي لا عايز ياخد فلوس ولا كمان عايز يشرب شاي دخلت عملت له الشاي وقعد على السلم يشربه . وقلت له بردو مجرد عزومه خش اتفضل جوا اشرب الشاي متقعدش على السلم ورفض يخش قلت له خش عشان تبصلي على ضلفة الدولاب بتتخلع من مكانها . ودخلته اوضة النوم وشويه ودق جرس الباب فتحت لقيت قاريء عداد الغاز الطبيعي وانا في الحقيقه مش بقبل الراجل بتاع الغاز دا والنجار موجود لسه جوا اوضة النوم وانا قفلت بابها بإحكام وانا بشاور لعوضين علامه هس بصباعي على بؤي يعني متعملش صوت وشاورت له بايدي يستنى وقفلت باب اوضة النوم ودخل الكشاف شاف العداد والقراءة وطلب 115 جنيه اديتلو المبلغ ومشي . رجعت لعوضين ملقيتوش اتوهمت واتخضيت وناديت عليه ولقيته طالع من دولاب الهدوم قعدت اضحك وبنتناقش في ضلفة الدولاب وقالي انا هاخدها معايا وارجعلها بعد ما أعالج ال فيها قلت له تعالج ؟ يعني ايه تعالج ؟ هي مريضه هو انت دكتور ؟ ضحك وقال لا اقصد اصلحها . وهو بيضحك شفت اجمل اسنان وجسمي وكسي ولعت فيهم النار . الولد مز وعاجبني اوووووي وضلفة الدولاب اصلا شغاله وزي الفل مفيهاش حاجه فقلت له متعرفش تعملها هنا بدل ما تروح وتيجي وتشيل وتحط ؟ فقال لا فقلت له يعني مش هترفع وتحط ؟ قال ارفع واحط ايه . اححححححا بلاغي في عوضبن من الصبح وهو مش فاهم حاجه فقلت له مش عارف ترفع إيه وتحط إيه وانا بغمزله برمش عيني وقربت علبديه ولزقت فيه وحطيت ايدي على زوبره وهو تنح ولقيت زوبره شد من تحت بنطلونه بسرعه مش زي جوزي زوبر كنت بقومله زوبره بالطبل البلدي ومكانش بردو بيقوم كويس . وقلت له بس ياعوضين المفروض تكون بزوبرين لا لا لا ضحكوا عليك ياعوضين . . ولزقت في الولد وزنقته في الدولاب وانا بحط شفايفي على شفايفك لقيته حضني وقعد يبوس في وسخنا بسرعه احنا الاتنين وزقيته على السرير وقع نايم على ظهره وانا نمت عليه وحضني ولف جسمه ببراعه وجابني تحتيه وهو حاضنني بردو خلا جسمي آيد ناااار وحسيت برجولته وخلعنا كل هدومنا وبقينا ملط احنا الاتنين وهو نزل في بوس وعضعضه وخلاني نار مولعه وانا مسكت زوبره يخربيته عريض وهيحشي كسي حشو وطوله اطول من زوبر جوزي وأكثر صلابه ولعت . ولعت حرفيا وبدا عوضين يرضع بزازي وعملنا وضعية69 وقعدنا نمص ونحس شويه ومطولناش فيها ودق جرس الباب فانزعجت واتقطع خلفي لبست الروب بسرعه وقلت لعوضين خش الدولاب زي ماكنت انا قلت حد من العيله او جوزي رجع بدري وكانت لحضات صعبه اوووي . فتحت لقيت مدام هدى تفضلي حبيبتي قالت النجار فتحلك الباب ؟ قلت ايوا ***** يخليكي لي . تعالي خشي اقعدي شويه اححححححححه وقعدت وانا جسمي وعقلي في حته تانيه خالص وقلت لها تشربي ايه قالت لا انا ماشيه معنديش وقت انا جايه اطمن بس ومتكلمناش كتير ثم همت بالمغادرة وانا قفلت الباب وجريت على عوضين خرجته من الدولاب وكان قاطع الخلف وطمنته وكملنا نيك وزوبره لم يتأثر من الظروف مسكته وانا متشوقه جدا امصه وانيك بؤي به وافرش بيه بزازي وادخله في كل خرم في جسمي ومصيت زوبره حلو اوووي وكنت ماسكه زوبره بأيدينا الاتنين وباقي منه ال يخش في بؤي وامصه براحتي . وقلت له قبل ما تنزل قولي عشان عايزاهم في كسي قالي لسه بدري ابن اللبوه وجوزي بينزل قبل مايخلع هدومه . الولد مسكني مسكة وحضني ومعرفش ازاي لقيت نفسي قاعده على زوبره وهو نائم على الأرض على السجاده شدني لفوق خالص إلى أن وصلت لوشه وقلي اقعدي بكسك على وشي يابن اللبوه على طلباتك حلوه اوووي دا جوزي مش بيعرف يدير نيكه زي كدا الولد بيخليني اعمل ال انا نفسي فيه بجد اووووف ورحت انغج واسخنه عشان ينزل الوقت ازف وبدات أخاف من جرس الباب ال كرهته . وقلت له نيكني اوووووووي ااااااااااه كسي عايز يتفشخ كسي عايز يتفتح اااااااااااااح سخن اوى ااااااااااااه ااااااااااااااه كمان كمان ااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااااه نيكني اووووى ياعوضين وكنت بضحك على الاسم في عز النيك اااااااااااااااه كمان كمان اااااااااااااااه يلا قوم ودخله في كسي كمان ااااااااااااااه ياعوضين . بعشقك دخله اااااااااااااه أوووووووف أححححححححح وصوتي وكنت بحط ايدي علي بؤي ااااااااااااااه زبرك كبير اوى اوووووووووف حلو اوى ااااااااااااااه دخله كمان ياعوضين ومسكني من غداءر شعري فاشرأبت رقبتي لفوق وانا زي الفرسه الجامحه انغج واصهل كالخيل اااااااااااااااه نيكنى اوى يا حبيبى وسحب إيده على ظهري من فوق عند الرقبه ونزل ال طيزي وحسيت يمتعه حلووووه اوووي من كدا وقلت له أوووووووووووف ايه ال انت عملته دا اعمله تاني اااااااااااااااه يالهوى عليك اااااااااااااااه جامد اوى اااااااااااااه يخربيت زبرك وقمت وقومته واخدته قعدته على الكنبه وزوبره كان عامل زي برج القاهره مصيت شويه وبعدين طلعت فوق علي الكنبه واخدت عوضين بين رجليا انا واقفه ورحت انزل على زوبره وانا موطيه ماسكاه ويدخله في طيزي وبقوله اااااااااااااه كمان إديني اكتر حبيبى وحضنته من رقبته وانا بتنطط على زوبره وبزازي تتلاطم عوضين يتلقفها ويرضع الحلمات وانا امسكهم واديلو بز ورا بز وحلمه ورا حلمه وقطع بزازي رضع ابن اللبوه .ودفس وشه بين بزازي ولع جسمي اكتر وانا بتنطط على زوبره وابدل مكان النيك واحطه في كسي واتهوست بالنيك مع النجار اااااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه مش قادره اااااااااااااه نيكنى اوى يا حبيبى ااااااااااااااه دخل زبرك جامد ااااااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااااااه حلو اوى يخربيتك وبيت النجارين كلهم ااااااااااااااه زبرك حلو اوى ياعوضين ااااااااااااااه ااااااااااااااه نيكنى يا حبيبى اااااااااااااااه دخل زبرك اوى ااااااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه نيكنى جامد يا حبيبى ااااااااااااااه نيكنى جامد ااااااااااااااه يالهوى عليك اااااااااااااااه دخل زبرك كله ااااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااه نيكنى اوى يا حبيبى اااااااااااااااه نيك نيك نيك نيك نيك ياعوضين ااااااااااااااااااه اااااااااااااااه اااااااااااااااااه ايوه كده وبدا عوضبن يرتعش وقرب يجيب وقالي اهم جايبن جايين اووووووف هنزل اااااااااااااااه عايزاهم في كسك ولا فين؟ قلت نزل في كسي بردهولي . اوووووف انت كويت كسي ياعوضين بس إنت المفروض تكون بزوبرين وبقي يضحك اااااااااااااااه زبرك بيطفي نار جسمي وكسي حلووو اووووي آه آه أه حلواووووووي اااااااااااااااه ياكسسسييييييي واترعشتا سوا احلا رعشة وباختصار نيكة العمر دي . خلصنا نيك ولبس عوضين هدومه وجري على ورشته . وياريت الباب يقفل علي كل يوم مادام فيها نيك صدفه جميل كدا . تمت . باي