لعبة ضحك ولعب وهزار

  • بادئ الموضوع 𝐌𝐎𝐇𝐀𝐌𝐄𝐃
  • تاريخ البدء
  • الوسوم
    هزاز
ياعم انا عادى مزعلتش ومش بزعل من الهزار اصلا بس انا اللى حسيت انها زعلت فا بوضحلها انى انا مابغلطش ولا ازعل من حد مادام هزار
طيب آخر نوضيح كله بيهزر وكله مش زعلان... تمام كده?
 
حابب اعتزر ل اي حد قلتله كلمه دايقته وحابب أوضح ان كل كلامي كان هزار و**** اه في كلام كان اخد نحيه غير الهزار بس مكنش مني وانا قبلت وسكت علشان متحصلش مشاكل
 
القهوة في الروقان أحلى..
مش زعلانه بس مش فاهمه كلامكم امتى بيكون هزار وامتى بيقلب جد فبلاش انا
احنا فى موضوع كلة هزار دا حاجة اما بخصوص بلاش انتى دى انتى حد زعلك يعنى ولا حاجة وبعدين تانى لتوضيح ياجماعة انا مش من النوع اللى يلون فى الكلام ولا لف ودوران مش سكتى ولا بحب ازعل حد ولا ازعل من حد
 

Benzer konular

عودة
أعلى أسفل